Bavaria
Bavaria
Rabobank
Rabobank

Inleveren keepersmaterialen en ballentassen

Geschreven op 16 juni 2020

Beste coaches, managers en keepers,

 Na een bijzonder jaar waarin veel thuisgebleven is en helaas maar weinig gehockeyd moeten ook weer alle keepersspullen ingenomen worden. Hiervoor zullen  we een schifting maken tussen enerzijds de teams met en zonder vaste keeper.

1.      Inlevermoment voor teams zonder vaste keeper is 30 juni. Per leeftijdsgroep is er een timeslot:

-         17.00 – 18.00: Jongste Jeugd;

-         18.00 – 19.00: D-Junioren

-         19.00 – 20.00: C junioren;

-         20.00 – 21.00: A en B junioren

2.       Vaste keepers kunnen na 30 juni een afspraak maken met Rafiq Ritzen om te kijken wat zij volgend seizoen nodig hebben aan spullen en of de huidige uitrusting nog geheel of gedeeltelijk voldoet. Telefoonnummer van Rafiq is 06-54658088, e-mail is rafiqritzen@hotmail.com.

 

Nog wat aandachtspunten:

-         Zorg ervoor dat de tas compleet is. Dit geldt ook voor de strafcornermaskers. Als je maskers kwijt bent is het goedkoper om ze zelf aan te schaffen  dan dat wij dat moeten doen in verband met sponsorverplichtingen;

-         Als je zelf als coach of manager niet kan roep dan de hulp van een ouder in en laat hem of haar de tas inleveren;

-         Als er onderdelen kapot zijn, geef dat bij het inleveren aan. Dat scheelt ons wat werk bij de controle. Overigens zijn kapotte spullen voor kosten van Upward

 

 

Ook de ballentassen kunnen 30 juni tussen 18.00 en 21.00 uur worden ingeleverd.

 

Wij hopen jullie allemaal te zien op 30 juni of van de vaste keepers te horen, Vriendelijke groet namens de keeperstassencommissie,

 

Adrijana van Eek

Guido van Diermen

Rafiq Ritzen

                                                                              

Reacties

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws